Tuesday, November 30, 2010

SPM candidate!!

terukkan aku... tengah2 spm un ley ag nak update blog...
oyee!! sebab aku x kisah pe aku dapat!!! hahah.. ceit~~
dok aih!! aku kisah...

actually dis 4 my BRO.. the BIGGEST bro..
hahahha....
x sempat nk wish kat dier b4 dier xm ri2... 
da bis dier jawab beberapa peper baru kali nie dapat wish..
sebab p jengok dier kat pokok sena....

TO: MUHAMMAD ADLI HANIF

good luck ea...
tau kamu boleyh!!
GO adli GO!!
hopefully dapat apa yang kamu hajatkan...

baikkan kak piqah wish kat kmu nie.. walaupon.. ZAT  kak piqah n kak fatin kamu dah amik..
hahahkkk

GOOD LUCK DEAR!! (~.~)"

lihatlah betapa banyaknya adik aku curi zat dari kakak2 dier...
terasa sungguh kerdil diri ini... hahah :p


hahah... moga impian nak jdi pilot or pape jela.... tercapai......
hopefully... da HATEer subject juga A++
da soh amek tekno x mo..
padan muka!!
hahahah



ikhlas dari : kakakmu yang shumeyl (~__^) lagi baik haty...
sapa nk puji aku lagi kalu bukan diri aku..
nk harapkan adik aku..
poooraHHH!!
haha

to asri: tengok jela kak piqah update blog tok abg adli... no entry to u... hahahh

No comments:

Post a Comment