Sunday, November 7, 2010

kekasihku......... HATI

                   

  huhuhu... ehemm44... test suaru... lalalalal~~~

               BGun ja pg nie.. terexcited lak nk menulis semula... blog lame yang da bersawang .. bersdebu.... berapa2 lgi 2 yang  da ditinggalkan berdekad lalu... aku kapankan dan da aku semadikan disetu dengan jayanya... yyeeaayy!!!! maaf ea blog :( harinie.. menulis dengan nafas dan sinar baru.. :)

aku menulis semula......
               
                menulis semula kerna HATI... sebagai pengubat hati yang nk kata lara 2... xdala sangat...... ermmm..... mungkin disini aku luahkan segalanya..... suka .. duka.. pahit.. manis... bla..bla.. menulis kerna diri ini xmampu untuk luahkan segalanya terhadap mana-mana individu walaupun org itu..mama n abah aku sendiri.... aku lemah.. lemah dalam bersuara... dan bimbang pabila aku bersuara..menyakiti hati orang lain... tapi apakan daya.. lumrah manusia... ermmmm~~
aku diam x bermakna aku suka.. dalam diam aku,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :( meronta2 ia didalamnya...
                

                    HATI akan ku jaga dikau bagai menatang minyak yang penuh.. HATI kerna kau aku menulis semula. HATI kaula kekasihku..... kan ku jaga... mengubah diriku hanya untukmu... :)
hihiihi...... muuaahhh3333.....

~~fatinHANIF~~




             
              

No comments:

Post a Comment