Sunday, November 21, 2010

bangkit lah semula!!

setelah sekian lama..
harinie.. aku rebah....
rebah dengan apa ang harus aku lalui..
kenapa n megapa perlu terjadi???
memang... bila sayang... manis sahaja...
bila benci... si bangkai pon lagi bagus dari aku..
benda dah lame.. napa perlu diungkit???
kenapaea?? persoalan disini dari aku..
knp ea???
ahhh!!!!
napa ?? why???
dugaan kan???
"Allah tak akan menguji hambanya dengan dugaan yang DIA pasti hambanya x dapat hadapi"
ermmm..... keluar dari bibirku.. pada sesiapa saja yang meluahkan masalahnya...
tapi...  arinie... 
aku xingat lagsung apa semua 2..
napa FATIN...
perlukah aku mengeluH?? atau perlukah aku terus menjuraikan air mata??
ermmmm
"awak...mungkin harinie.. awak diduga dgn sesuatu tanpa kita duga pada masa yang kita x pernah jangka,
kenapa? sebab kita hanya mampu merancang .. semua dah ditentukan awak... ""
thanks aten!!! 
ermmm.....
pada DIKAU.. thanks juga ea... 
terima kasih sangat2...
maaf.. fatin banyak nyusahkan dan membebankan anda....
support me n helps me alot... thankssss :'(
mama.. abah.. kak tin...
adik minta maaf atas segalayang terjadi nie...
maafkan adik.....

perlukah aku terus menagis??
apa harus aku lakukan???
SABAR??TABAH??
maaf.. i failed dis time!!

pLIsss!! HELP ME TO BE STRONG!!!

No comments:

Post a Comment