Saturday, November 20, 2010

HaRI ku...

hari aku... bermula jam 12 tgah malam 20 SEPTEMBER.....
pas lik dari mkn malam.. memang agak kepenatan setelah seharian dalam bus... lik bilik... x hirau sapa dah... teruss.. tarik selimut da melelapkan diri sehingga subuhnya.... huuhu... xsedar langsung.. kalu orang bom bilik un aku rasa aku x terjaga... sob3.... ok.

ermm.. xtualy ada kelas bersama dengan mantan presisen kelab kesayangan aku tuh... en Mazuan.. tapi mcm na entah aku terlupa disitu.. apa yang aku ingat un aku xtau.. aiyooo.. keNYANYOKAN dan keALPAAN seketika wak2 2... da kerugian satu ilmu yang aku rasa amat berguna dalam bidang tu... ermm.... mugkin perlu ditimba pada sesiapa yang join... tolang daku ea... kongsikan ilmu kalian... BOLEY??? en Mazuan.. maaf ea... hahha

huhuhu~~ sakit ka?? ok... termenung seketika... moga cepat sembuh ea..... amin.....

lapa uh tengah hari 2... tetiba aten msg n ajak g mkn.. oyee~~ rezeki nie... ciap2.. n berdua-duaan ngan aten... ermm.. kali nie dua ja.. tiada gangguan dari hanis n pija.. yeyey!! g...ke lokasi yang dirancangkan... maklumla.. I bukan orang johor.. dak kampung lak 2.... macam rusa masuk kampung... hihi.. cuci2 mata... n baru g makan.. da kenyang.. balik da telah tamantkan datingku bersama aten.. yeaa!!

ermm.. hujan dan keadaan cuaca yang amat menggalakkan aku tuk lelapkan mata membuatkan aku xstudy apa un... kemas2 bilik.. memung2.. berfikir.. dan kerisauan.. erm... jangan dilayan dengan perasaan ok fatin....

ok da malm.. xtau la nak makan mcm na... member tpon ajak mkn.. ok set.. GO!! aku drive... but x sampai beberapa saat... aku da wat satu kesilapan.. huhu.. maafkan saya ea..... TAKUT.. FOBIA.. huhu... maaf.. dala demam.. bertambah demam tuan nyer kete.. sob3.. perasaan aku TUHAN ja tahu... satu kesilapan yang agak besar.. bukan aku nyer.. kalu aku nyer.. aku x kisah..
ermmm~~~~

ok.. mkan un xbapa selera dengan memikirkan keadaan member kau nie... x mkn un...seharian x makan... dala demam.. aku kerjakan kete die lak.. ermm.. maaf ea~~  tapi dalam x selera 2, bis jugak.. huh!! ok... pulang la aku bersama yang lain.. balik bilik.. dan masih memikirkan apa yang terjadi.. sampai la saat ini.. apa perlu aku lakukan?????? ermmmmmm....... kekecewaan di situ

ok fatin....!!fikirla fatin.. dats your faults.... memang dier xmarah.. so.. x bermakna ko wat x kisah k.. n apa perasan dia ko un xtau kan..... da wat tanggung ea fatin.....

 MAAF EN. NAJIB~~....
:(

No comments:

Post a Comment