Tuesday, November 30, 2010

oohoo.. balik kampung!!!

akhirnya semuanya selesai... oyyee!!!
jdi masa ditunggu da tiba.. PULANG... walaupon terpaksa meninggalkan sesiapa jela kat UTM 2..
hahah... yang x bis xm ag.. selamat menjawab ea... GOOD LUCK




kali nie.. x balik taiping.. so.. aku lik kampung aku.. perjalanan separuh hari memang memenatkan walau pon aku tidor je dalam bus 2.... memang aku play around atas highway PLUS about 12 hours.. huhu.. dari selatan sampai la ke perlis.... balik perlis sebab family aku ada kat sana... ready 4 my sister convocation day.....



maklumlah orang kampung kan.. so, memg seronok la aku... balik umah tok aku nie... walaupon aku dah sedia maklum .. umah tok a.k.a CHAQ nie xda pape un.. maklum lah mangsa banjir.. xda apa yang dapat diselamatkan.. :( hiburan xada!! menung jeala aku ngan akak + adik aku... nak on9 lappy ada dua jea... kena berebut.. uishhh... x baik rebut2 nie.. hihi.. gaya baek !! padahal memang kuat berebut pon.. ahakkk!! jd... secara kesimpulannya... aku tidor jeala... dengan alasan.. KEPENATAN.. haha..


tidor punya lena samapi x sedar da subuh....bgun pagi 2 abh aku kata nak wat gulai nangka.... aku un mcm ok jela.. makan apa un boleyh.. x kisah..
sudah mandi.. aku wat donno ja... napa semua orang dok siap2.. lantak la...aku wat donno lgi tanpa bertanya apa2.. pelik aku...nak p mana la nie aihh... hahah.. sebenarnya abah aku ajak aku p NAT GUA NANGKA bukan nak wat gulai nagka... maaf abah.. kurang pendengaran di awal pagi... mamai seh.. hihk

aku ske la tgok benda2 kat laur tingkap kete abah aku 2 sepanjang perjalanan.. tetibe sampai kai KASSiM petrol pam 2.. aku pelik ngan makcik nie.. dia wat apa un???? napa mesty isi dalam baldi?? gagahnya dier nak angkat.. ishh333.. pelik2 la orang2 nie.. dier wat apa tau dak?? xpala.. aku x mau buka aib dier.. tapi aku mesty terus berpikir apa yang dier wat sebenarnya.. n apa tujuan dier.. hhaha.. kalu x dapt... t aku nak p tunggu dier kat petrol punp 2.. nak tny dier apa tujuan dier sebenarnya.. aiyyooo .....


ermm...
memang best sebenarnya dok kampung.. angin dier bertiup.. pergHH~~ caya la.. lentok I.. hih... sebab umah chaq tepi sawah.... tapi sayangnya.. bawah flyOVER.. ermm~~ (-___-)''
tapi xpa.. xkisah.. janji aku masih ada kampung lagi....

ehem33!!! b4 aku abis kan blablabla aku bie.... cube pk apa nie... aha~~
kalu anjing berak angkat kaki... manusia berak cangkung... lembu berak macam na????? 


hahahah.......
aku un baru tau jea.....
taraaaa!!!
pk2 la ea.. wat senaman otak cikit.. (^__~)???


gambar hiasan: umah CHAQ aku...... lalal~~ i love it!! dari dulu sampai skrang...
hopefully sampai ke anak cucu.. cicit.. piut.. aku.... hahahh
muuaaahhh!!!! oyyeee

CHAQ jaga umah nie sorang2~!!! CHAQ hebat.. walaweeyyhhh.........

No comments:

Post a Comment