Monday, November 15, 2010

... my NEW hobby ...

sambil guling-guling.. baring-baring... aku amek fon yang memg x berbunyi dari td n belek2 dya....
g kat MEDIA and scroll to da photo...... trus aku kembali mengimbang zaman2 muda terag tang-tang aku uh....

SEKITAR 5 ke tujuh tahun yang lalu.........
lokasi : sek.men.sains raja tun azlan shah, taiping

breakfast : ikutkan keadaan.... kalu bgun awal jengah la aku ke dewan makan aku yang "tesergam indah".. kalu bangun awal dan breakfast dya menyelerakan... x yah ajak makan un aku p makan.....

lunch : bergantung kepada waktu habis kelas.. cikgu lepas awal.. kua awal.. bermakna berlari la aku ngan dak2 kelas aku ke DM... hihih.. kalu lepas lambat.... aku wat dunno jea.. sbb tahap kemalasan tuk que ambil mkanan yang melampau.....

dinner: ermmm... tgok la.. ajin makan,, x ajin x mkan.. tido kat masjid surau lagi best... hahahhahah

*MOOD MAKAN : TAK MENENTU


SEKITAR setahun yang lalu....
lokasi : kolej matrikulasi kedah

breakfast : menu breakfast tiap2 ari... biskut + milo.... xdapat sehari memang x sah.....


lunch : bergantung kepada mood.. lapa makan.. x lapa x makan.... selalunya x makan... sbb katil memaggil2 dibilik.... tidur sebelum zuhur lebih afdal tidur selepas asar.. hahahha


dinner : memang menjadi kewajipan dak2 bilik C2T223 tuk makan malam bersama... sbb jarang makan tengahhari..... gather tuk ngumpat di saat itu.. pompuan la katakan.. ahaksss

*MOOD MAKAN : SEHARI SEKALI


SEKITAR beberapa bulan yang lalu dan bulan ini......
lokasi : universiti teknologi malaysia, skudai

breakfast : seperti di KMK

lunch : kompem2 makan... sebab x makan xsah... kecuali berpuasa ganti atau sunatnya..
huhuhu... gpon geng2 aku pon kuat makan

dinner : ermmm... nie xyah kata apa..
wak2 musim konvokesyen.. tiap2 malam makan.. sbb makan di support oleh KELAB FOTOKREATIF... abis konvo... sbb da terbiasa makan malam... bila x mkan perut aku mengada2 terlalu manja minta di belai dan disumbat semedang~~.. makan.. makan.. makan...... tambah pulak kalu ada orang ajak makan.. lagi la..
makan... makan.. makan.... ermmmm~~~~

*MOOD MAKAN : PENINGKATAN YANG SANGAT DRUSTIK (setiap masa kalu ley ngap nak ngap ) hahahhahah!!


buktinya... ayuh kiter terjah......


kalu ngan aten.. memang aku pemalu nk makan

    malu kan aku.. hahahahha

next : aku orang melayu... guna tgan k.... nama melayu.. muka melayu..
apa barang pakai garfu+sudu
 nyumm333.....
....
....
....
....
......
.........

makan yang menyelerakan.. amik kau...
buruknya makan.. sapalah nie????

 x rasa macam ada orang un depan aku.. malu ilang cikit wak2 nie.. hihihi. masalahnya ada ka??
ermmmm~~~


next...bedal ja makan... walaupon 2 bukan makanan aku....
oopsss!!! maaf yea tuan empunya makanan..


kalinie aku bukan melayu sudah.. western k.. apa i2 melayu??? xtau77....
saya oreng putih... hahahhaha
nyummm333...

blirrppp... arrgghh.. alhamdulillah
nie la hobi baru aku..
makan dan makan...
makan untuk hidoop kan....????

:)))))


*creadit to myself dan anda yang membawa dan membayar makanan untuk saya.. maksehh ea..... kuatoo kasih sayang ditambahkan kepada anda2 yang menberi saya makan...... :))))
*creadit to my PHOTOGRAPHER!!!!! hihihi 


TAPI AKU X KISAH ... SEBAB aku balik umah... JIRAN2 AKU KATA AKU MAKIN kurusss!!! padahal... makan x benty... adakah ada maksud dusebaliknya????? x kesah.... YEAYY... X GEMOK KAN?? KAN???
AHHAHAHAHAHHAH

No comments:

Post a Comment