Thursday, November 18, 2010

pulang SEMULA..

da raya...
da cukup makan...
so.. kena lik semula la ea~~
dan kepada fatin afiqah!!!
ingat la.... anda x habis lagi exam ea...
2 lagi..
jadi insaflah!!
wahai laptop... SELAMAT TINGGAL...
terpaksa tinggalkan anda wat masa seminggu di rumah..
t I balik belik u lik k... muaahhh22..
kepada BOBO....
seminggu jea ea.. t kite jumpa lik..
duk c2 diam2 tau.....
tau22.. :)
kepada MUHAMMAD ASRI...
MAAF.. laptop kak fiqah sita ok..
padan muka....
MAMA DAN ABAH!!
DOAKAN  kejayaan adik..
adik akan  berusaha wat yang terbaik..
jangan rindu2... t saya pulang semula..
weee~~ :))
dan kepada SESIAPA YANG MERINDUI AKU..
sok kita jumpa... lalalal~~
rindu kalian juga.....

doakan aku selamat sampai ke UTM sok...
UTM tunggu aku!!!
dan doakan kejayaan aku tok da last two paper.....
moga kejayaan bersama2 kita....
INSYAALLAH~~
~AMIN~ 

No comments:

Post a Comment