Friday, April 22, 2011

tiada tajuk


kadang kita tersenyum bila dihadapan rakan-rakan.tetapi apa yang terbuku di dalam hati ini hanya Dia saja yang mengerti
 untuk apa semua itu.. bagi aku memang satu kepayahan untuk aku menceritakan segalanya kat sapa2 un termasuklah mama abah kak tin adli asri or sesapa lah... ungkapan + masalah dan segalanya hanya akan muncul bila kekuatan itu muncul.. kekuatan di mana ada rasa percaya.. bukan bermaksud aku x percayakan sapa2... mungkin lebih mudah merahsiakan.. aaaaaaaaaaa.. buat2 hepy lah an... entah la... kadang2 tertnya jugak kenapa ea??? ooo... adakah sebab aku nie perempuan??? ENTAH lah... tapi yang penting memang aku seperti yang telah di italickan di atas.. waaaa.. boleyh plak aku karang bendalah nie... bukan apa.. hanya tuk mereleasekan apa yang terbeban kat dalam diri aku nie?? apa?? STuDY?? ooo bukan !! NO!! not da prob~~ itu bukan bebanan bagi aku... bukan satu aspek yang boleh buat aku berada+tercampak+dilambung+dihumban+menghumbankan BEBANAN.. tu semua satu tanggungjawab yang telah mama+abah bagi kat aku... salah satu HARTA yang paling berharga buat aku... tetiba teringat ayat abah waktu mula2 aku nak melangkah ke UTM nie..
"adik... jaga nama kaluarga ditempat orang.. belajar bersungguh2..
abah tiada harta tuk berikan melainkan hantar adik belajar kat sana"
T.T 
ermm... TAKE NOTE!! fatin afiqah HANIF
aduhhh.... apa yang buat aku macam nie.. merahsiakan + membebankan diri memikirkan + menyendiri + menagis + merenung + membuang masa mengenang apa yang berlaku...ermm.. semuanya kerna SAYANG.. sayang apa?? sayng segala2nya... mugkin orang xdapat merasakan apa yang aku rasa .. mungkin orang xdapat tahu apa yang mereka buat .. buat aku risaukan mereka... mungkin orang xdapat tahu yang mereka lakukan itu adalah yang terbaik.. kerna apa?? kerna aku SAYANG.. sapa orang2 2.. engkau adalah sahabatku.. temanku.. rakan2ku dan orang2 yang hampir dengan aku..
haaaaaaa.... tapi kenapa aku perlu rasa begitu???? 
 #hati perempuan itu sangat lembut
#Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.Dia terlalu emosional 
#Di sebalik air matanya,tersimpan seribu satu kekuatan..
kekuatan dimana mampu buat dia rasa mampu menghadapinya
tapi atas sebab sayang 2 jugak lah aku xmampu tuk menyedarkan diri tersebut untuk melangkah ke satu perubahan yang boleh membuatkan diri 2 berada dalam satu keadaan yang benar2 buat kita selesa.... kerna pa?? kerna HATI PEREMPUAN mudah TERSENTUH.. SENSITIF.. huuuu... 
 
erm nothing to say da.... wat masa nie.. nak study la plak... sekadar melepaskan apa yang ptut.. bukan diskriminasi :)


ayuh sama2 menjaga hati
weee~~

 



2 comments: