Thursday, April 28, 2011

tersign in~

ok addicted!!
sebab tueww~ TERsign in.. 

dengan ini esok akan bermula lah peperangan kertas ke3
buat beberapa hari nie.
telahpun aku menDECLAREkan sayang aku kat MATH nie..
jadi en BOYFIE baru aku.. :) WALAUPON~
tak SUKA..
kenapa??
entah la.. mungkin faktor sekeliling kot.. =.="
walau macam mana un ketidaksukaan aku 2....
TERpaksa aku terima..
nak mampoihh?? 
dah la carry mark x seberapa
cukup ka idak entah ler
EN MATH sila beri kerjasama...
sekejap ja...
bagi perasaan sayang and suka 2 k..
sekejap ja.. sampai esok pon jadilah...
pas bis ja paper .. NAK CERAI pon I x kisah..
hihihi
harap dapat la jawab paper nie esok ya...


GOOD LUCK!!! :)

5 comments:

  1. well done fatin!!! wink3...gudluck paper math esok !!!! CUAK SIOOOTT!~

    ReplyDelete
  2. malas nak pikir. berserah bulat bulat pada takdir boleh tak? :D

    ReplyDelete
  3. athirah and aten : memang cuak :( da usaha... kita cuba yabg terbaik ea

    ReplyDelete
  4. sentap dada mak nak noh.. cek bukan nak kata paa.. tapi cek nak habaq sat, en.math tu cek punya marka.. hang jgn wat lagu ni noh.. kahkahkah..

    ReplyDelete
  5. AHMAD ZAIM oiii.. hang nak amik.. amik p la kat hang.. cek da keciwa.. dia wat cek frust menonggeng tertonggeng.. berguling2 aiihhh.. hati cek robek.. luluh.. hahaha. :p

    ReplyDelete