Tuesday, April 5, 2011

fatin kembali :)

weee~~ hai33...
dah naik kulapok da blog aku nie.. testy hypoo pon da xda...
BUKAN apa.. agak kebusyAN sikit la.. sikit ja... g pon malas...
dikesempatan xda field work esok... dengan rajinnya aku update blog aku nie.....

haaaa..... apa aku da wat sepanjang blog nie sunyi tanpa bunyi2 keybooard aku??
tadaaa!!!!
 test .. kuiz.. asigment.... dan segala2 yang bertimbun dan baru sekarang pandai nak berhenti..
next : KONVO 46 UTM JB... haaa... biasa la an.. xkan nk blaja jea an.. so kena CLUBBING la jugak.. ann22... seterusnya.. bermain perasaan... bukan perasaan apa.. perasaan RINDU nak balik umah .. waaa... [ haa.. tu la pasal.. pilih lagi UTM nie] padan muka!! waaa.... nyesal di sini.. =.='.. haaa.. yang paling wat aku nak tertonggeng menunggeng terguling.. adalah.. PENEMPATAN KOLEJ 11 tuk aku for the next sem... EN En sekalian... saya bukan ank dato.. tan sri.. orang2 besar yang duit petik jari dapat .... haaa... the SINGLE ROOM ATTACH DA TOILET!!! x mau.. ulang suara XMAUU!! sila faham ok :(

saat yang paling indah skali yang wat aku leyh berkobar2 nk update nie.. sebab segalanya da hampir nk selesai.. FIELD woRK un da nak habis.... xyah da aku nak berpanas 5jam sehari nk wat kija 2... hoooreYy! merdeka seketika tuk sem 1.... dan yang paling best... FINAL.. hahah.. memang la kan fatin "beST''... target kali nie.. better than the past da last sem :) INSYAALLAH.. huhuh....ok2..
banyak ag nak kabo.. tapi t la ea.... simpan dulu.. i xley nak terlalu geLOJOH.. wee..

sekian tuk wak2 ini..
FATIN HANIF si PENDIAM :)

2 comments: