Wednesday, April 20, 2011

study week :)

ok
macam biasa bila nak final...
of kos la study week akan tiba

study week yang lepas
dilanda masalah sampai tiap2 hari aku nangis :'(
yang tahu kisah.. tahu la.. yang x tahu wat xtahu jeala
mugkin nasib menyebelahi aku
ada orang membantu 
dan dengan izin ALLAh 
alhamdulillah aku masuk dan keluar dewan dengan tenangnya
dan alhamdulillah jugak la
sebab lepas sem satu dengan pointer yang xbuat aku DOWN menggila
ALLAH x akan menguji hambanya sekiranya DIA tahu hambanya itu tak mampu :)

tapi study week kali nie
lain la plak gayanya.
hari pertama tetibe ada la plak
TEST + PRESENTATION S&M
its ok..
teruskan lakukan yang terbaik :)
kisah hari kedua plak
aku n cosmate kena jawab paper final exam
MATHEMATISC FOR GEOINFOMATION
aduhhh... (mengeluh ckit ) ckit jeaa...
rasa pelik + x bersedia sgt pon :(
ermm.. masok tempat exam lambat 10 min..
bukan aku ja..
satu rombongan MAK KIAH lambat aiihh .. 
hahahaha
semua orang da jawab bila kitaorang masuk
nie semua sebab ketiadaan bus + lambat turun
weee
duduk.. dengan kepenatannya aku menjawab..
fuuhh~~~
ok la. finally finish
TQ sir RADZI :)

bila hari ketiga nie...
haaa.. sudahhhh! xtau nak stat dari mana..
study apa?? ermm
xpa.. aku study blog aku dulu. :)
lalalal
ermm..kali nie aku dibelenggu
dibelenggu dengan menunggu orang yang aku tunggu2 kan selalu
ermm
mana awak aiihhh??
cepat2.. siapkan apa yang patot yokk
awak tue..

haaa masalah yang paling besar skrang nie
aku ngah rinduu mama abah akak ngan adik2 aku
nak balik.
tapi x da kesempatan..
kalu rumah depan paga UTM..
tiap3 hari aku balik..
tapi ... rumah aku???? mak aihhh wat penat ja balik
dapat apa??
apa pon x dapt.. SAKIT PINGGANG adala :P
xpa... sat ja lagii.. t balik naaaa~~

ermmm.. masih berbaki 4 hari..
nak stat dari mana nie..
terpulang pada anda FATIN AFIQAH oiii
semua terletak pada anda...
tepuk dada tnya selera :) cet!
lalalalal~


renung2kan dan fikirkan lah yang terbaik...
bukan untuk orang lain
untuk anda sendiri :)



3 comments: