Saturday, April 30, 2011

bawa pulang.. tinggal.. ataupun bertukar tangan??

hai.. hai.. hai...
hari yang indah :)
hujan yang turun memberi tanda untuk meLAJAKkan tidurnya
haa.. tapi SORRY miss FATN ..
sigh*

back to da title
BAWA PULANG>>TINGGAL>>BERTUKAR TANGAN
aduhh.. roomate aku nie
macam mana nak selesaikan eyhh
nak TINGGALka?? cuti 4 bulan.. t balik tegok da xbernyawa..
xmo..
bia la dia pergi depan mata aku.. huhuhu

TUKAR TANGAN.. nk tukarkan ngan sapa..??
haiihhh... t x pasai2.. terbabas lagi roomate aku tuh..
hidup tanpa watER =.="

BAWAK BALIK?
kena pk alternatif lain..
perjalanan hampir separuh hari...
kalu aku terlena.. sapa nak tengokkan 'dia'
matilahhhh~~

ermm.. miss FATIN..
fikirkan lah jalan yang terbaik.. demi roomate anda :)
i sayang U la babe.... mugkin kita balik sama ya~~




ooo... ROOMATE  ƪ(˘⌣˘)ʃ

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kat kelab ramai yang boleh tolong gorengkan.

    ReplyDelete
  3. huhu~ no!!
    FAREZ.. kalu campak ko un bagus an??
    hhahaha

    ATEN : nak makan ka?? isi pon xda.. cukup ka tuk dak2 kelab?? ahahah

    ReplyDelete
  4. fatin: saya komen sbb ada hajat besar. sperti yg fatin sedia maklum b4 this, kami nak serahkan ikan kami utk jagaan anda. Tp, nnti boleh runding balik k sbb roomate x tau lg. Nnti discuss k. hehe

    ReplyDelete