Friday, April 29, 2011

redha :)

ahaaaa!!!
sabtu.. ahad.. isnin.. selasa..
RABU.. next paper... KHAMIS.. last paper
hoyeeee

3 paper da selamat..
agak MENGHAMPAKAN
kepuasan tak dirasai bila mana kua dari dewan after
MATHEMATICS FOR GEOINFORMATION
hampa sikit di situ :(
sebab apa yea???
sebab FATIN AFIQAH HANIF xberapa nak boleyh jawab
saya dah usaha yang terbaik
maaf kepada EN RADZI POH kalu fenin mau check saya punya paper :(
dan maaf juga wat ayahanda dan bonda :'(
tawakkal... da lepas biakan.. n now..
NEXT and NEXT paper :)

hihihi...
almaklumlah kan.. ada 4 hari an...
satu malam aku aku pinjam tuk memBUSYkan diri aku
ohyeeee.... SO SWEET~~~~ :)
aA+bB
lalala... x tidur malam dibuatnya
apa jadi ??? ANGAU!!
(ok.. terbang2 di lagit.. di awangan.. scubidu bidu2 )
0k.. stop it FATIN...
bukan apa.. cuma nk rehatkan minda seketika

da bis paper un bukan leh balik terus
ada kerja+kerja+kerja perlu diselesaikan
ada pengisisan disiti.. jadi okie dokies !!!
NO PROBLAMOE~
jadi pulang lah daku kerumah lambat.. menahan rindu.. menunaikan tanggungjawab dahulu
its ok!!! :) janji boleyh balik nanti
miss masakan mama ZALINA
miss abah HANIF juga

ok.. enough dis time
nak wat SKEMA jawapan SURVEY & MAPPING jap
haaa... kenapa??
because saya lah CANDIDATE dan saya jugaklah PENYEMAK nya
hahahahaaKKkkkk
no! stop it skali lagi fatin..
KENAPA??
biarlah rahsia terus menjadi rahsia :)
selamat selamat dan moga selamat semuanya
\/(@.@)\/



MOTIVASI HARI INI
tegakkan menara condong dan condongkan KLCC
<fikir-fikirlah dan selamat menyimpulkannya>

4 comments:

  1. yezzaaa. next paper kite same la. hari rabu. all the best.

    ReplyDelete
  2. al da best bibibibhaaaaa !!!! jgn biarkan sejarah semalam berulang~

    ReplyDelete
  3. amboi... cek tgk hang ligat post kat blog la nii.. hang paper lg bila, pi study noh..

    ReplyDelete
  4. zaim : eyyy... kami suka.. kami ligat la.. ampa nie.. gadoohh nie.. kami pape lambat lagi.. nanti la study :P ampa 2.. p naca nun... haiiiiish

    ReplyDelete