Tuesday, December 21, 2010

M.A.L.A.S S.I.A.P

hehehe.. balik cuti sem nie.. xda pa pon yang aku buat pon.. nak kata kuar ngan member2 pon ada la 2,3 kali... hanya merehatkan diri dan membina badan aje aih.... hihi.. kalu nk tengok aku kua umah pon HANYAlah bila ada event mcm kenduri kawin atau pon yang sama waktu dengannya.....

bukannya apa.. aku MALAS nk siap... kalu siap... nak kena iron baju lah.. iron tudung la.. itu la.. ini la.. hahha... memang MALAS dalam bab ini!! di sini saya FATIN AFIQAH HANIF membuat pengakuan.. hahha.. nk kata aku pakai maskara.. eye shadow.. lip stik.. blusher... pe bagai 2.. xda pon.. 2 pon aku da malas.. kalu aku pakai tok nenek barang2 2... mcm mana la plak tahap kemalasan aku kan dalam hal nk siap2 nie.....
hahahhahah!!!!!!

ermmm.. perkara paling GABAN MALASnya aku adalah nak perkisah tudung bawal aku 2 lah... ha.. meh kita lihat...

1) kena cari pin yang memang bertaburan dimerata2 tempat... bawah katil.. bawah tilam.. ha!! merata lah....ini semua disebabkan buakn SEKUNTUM ja bunga en HANIF niee... heheh.. aku amik pin hang.. hang amik pin aku...

2) kesukaran dalam memdapatkan bentuk tudung yang IDEAL... ermm denag erti kata lain.. susah nak wat BEARING... senget ke utara la.. senget ke selatan la.... huh!! malass......

3) kurang masa.... slaloo.. abah bgtau nk kuar dalam masa yang x begitu lama... ermm.. tup2 kata nak kua..jd.. semua menggelupor.. nak wat i2 la ini la... aisshhhh......

4) cermin bilik yang SATU memang x mencukupi.. akak aku nak solek2.. aku kena beratur belakang dia.. jdi.. alternatif lain.. SLINDING DOOR umah aku.. haha.. sian... bila guna alternatif 2.. memang cermin 2 menipu aku lah.. hahahahah.. yang kecik jadi besar.. yang besar jadi kecik.. hurmmm

5)t aku edit lain.. hahah.. apa lagi yea??

jadi atas sebab kemalasan aku 2.. bila aku ada kat umah.. aku pakai ja tudung yang mana tudung 2 xyah nyusah kan aku... dengan erti kata lain.. aku berubah wajah.. NO TUDUNG BAWAL di rumah.. FULL STOP!!! jd memang menjimatkan msa aku lah.. xyah berebut iron.. berebut cermin... nak cari pin tudung.. hahahahahhahahaha!!! sarung jea...

hahah... sekian saja tuk waktu dan jam ini... :)))
t aku bebel2 lagi...

tudung syira kakak aku kot nie..
tibaiii..
hahahah



kenapa gambar nie x ley rotate??
perrhhh...
x kisah lah.. janji BOLEYH
 menunjukkkan kemalasan aku..
hahahah

B.U.D.A.K.M.A.L.A.S. sikit2..
\(o.O)/

No comments:

Post a Comment