Sunday, December 5, 2010

aku.. kau.. dan kamu...

horeeyyyy!! arinie memang aku mengenjoykan diri aku ngan my BFF ...  sonok sangat2.... memang lame sangat da x jumpa. sebab masing2 bawa diri masing2 menuju impian yang menggunung..ayat x boleyh blah.. hihi.. pape un aku nk introduce dulu nagn sapa aku DATInG nie.... wif my beloved ea..
sukar di cari ganti ... ok (O.o) hihi.. sapa nk berkenalan.. mai minta no tpon kat aku.. hahahah..

one by one~~



ok.. ni lah mirah a.k.a ayam...  
penuntut IPG dan bakal seorg guru pendidikan jasmani.
see!! btapa gagahnya dia..
haha

ok.. next nie.. member aku yang sama2 bonceng ngan aku p TS... jauh dia mari.... thaknss yea zizah.. n sori la.. aku bawak kot jalan blakang.. aku tkot lori la... huhuhu.. tapi slamat sampaikan... hihi :)


namanya azizah a.k.a jijah...
nie la geng rempit aku..
dak UIA.. bakal ahli farmasi..
salah info.. maaf ea zizah..
lala~

dan nie dier sorang lagi budak yang perasan semua nk kua ngan die.. tpi memang kenyataan pakat2 nak kua ngan dier nie.. ha.. tgok la sapa ... see!!


niela dier.. fatin a.k.a fatin..
hahah... pelajar GIS UTM skudai
sedang berusaha mengeciikan dirinya..
buka sem baru.. baju 2.. muat punya..
(@.@)"

actually kami berenam kat skola dulu.. aku.. zizah.. mirah .. ipah.. fsha.. n ain.. tapi yang boley nak gather skali bertiga jea... fsha terlalu jauh di sana... sedang kusyuk bermain salji di canada.. ipah lak... katanya xtau nak gather2 nie.. aiseehh.. hampa disitu.. n ain lak sibook ngan persiapan perkahwinan.. hahah.. so bertiga jeala...bertiga pon jadilah...

memang.. da sampai.. da jumpa pe lgi.. peluk mcm x jumpa bertahun2... lantak la sapa tgok.. sapa usya... ska ati la.. jgn sibookk!! hahha... taiping nie kami punya.. lalal~~ ermm... ok... so nk wat pa??
movie?? karok?? x mo la... so.. pusing la TS 2.. naik turun eskalator... wawawa~~ mulut memang x berhenty sesaat pon... banyak gosip2 baru.. baru bertiga.. kalu berenam.. xtau la aku...
hahah

perut da berkeroncong.. jdi ... MAKAN la... xda tempat lain.. MAMAK PELITA.. tidak.... xmo... jd McD destinasinya.. ngah borak2.. tetebe dak nie promote maxis broadbnd n dalam masa sama P1max.. err.. xmooo33.. "maaf bang.. kami ada CELCOM brodband.." x tgok muka pon.. cakap ja...
tpi.. bila angkat muka...!!!! amik kau.. bukan abg k.. our junir.. izwan n leow.. ok.. borak ngan budak2 nie pon jadi... gosip... hahahah!!  dan yang paling best.. tetibe jumpa dak2 ZEOLES... OMG!! suke222222222~~~~ waaa.. memang mcD 2 kami yang punya.. hahhaha

dah la.. blurpp77.. arghh.. kenyang.. nk wat pa?? balik nek moto.. hujan.. so.. naek balik.. beli token.. main la...
haaaa~~ memang bersukan.. peluh2 aku.. bukan aku jea.. kau n kamu juga ea..... lala~~ tapi x kisah.. mcm na un kami tetap wangi 24 hrs...
pnt cter, tgok gambar dah la.... gpon kalu cikgu sabihah baca t dier marah aku... waktu SPM xnak tulis pnjang2..  ermmm~~




tau dak sapa nie?? 
nie semua bakal2 masuk team ferari..
ha!! 
mugkin ada yang bakal ganti fernando alonso
xpon ganti jenson button
join mcLaren-mercedes
hahah...


mirahh... ko tolak pa 2.. tembak k.. tembak...
\(o.O)/

bermonolog ketika i2..
"haiiisshh bila nk goal nie... penat aku... huh!!"
tertekan aku..
tension disi2..
arrgghhh!!~~
kacau la beg nie... ermmm
aku x mampu tersenyum disitu...
;(
kau loser!!!!
hahahakkkk

haa.... nie dia.... ex-GA team netball kitaorang..
ok.. tunjuk skil nampaknya..
ecece~~
p/s: gambar aku n mirah simpan.... xada SKILL la~
(~__-)''


ok... tau rindu aku.... 
tepi sikit... shuhhh..
separuh ja aku... hampa lagi!!!!
tpi xpa.....
aka pasrah.. masih mampu tersenyum
:)
sebab korang......
!@#$%^&* aku...
haisshhh

ok.. ENOUGH... penat.. hahah... balik la...
pape un pekena cool blog dulu.. tpon aku x berhenty2 bunyi dari tadi.... parents riso x balik2 lagi... huhuh~~

nk balik... helmet amik dulu... memang aku xtgok un no loker 2 td... azizah?? 2x5 ja dua2... amik kau....
mamat sasau kat situ aku taboh kang.. diam oley,, jgan kacau!!! ermm~~ kalu tolong xpa gak.. nie x hangpa tolong gelak.. dushh!!!

5.00pm.. lik.. sebab azizah nk jalan jauh lagi... aku x kisah.. aku dekat ja.. t zizah sampai mlm lak.. pulang la kami dengan girang nya... ermm... 

bila plak next nie??? tunggu jeala... jika panjang umor... masa mengiznkan.. jumpa lagi t....

nyway... sayang korang gilaaa22!!! kawan sampai mati!! haaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!


p/s : saja ja letak gambar byk2.. ipah fsha ain.. SILA JELES k..
byk lgi... tpi xmo la korang nagis.. jga aty ckit.. ckit ja.. :P


AKU.. KAU.. KAMU...
wat keja lak...
tembak kang!!
wawawa

1 comment:

  1. sggh n follo.pls follo n klik digi ads kat my blog..tQ so much!

    ReplyDelete