Friday, December 3, 2010

apakah???

ermm....
seharian kat umah xda wat pape... menung makan menung makan..
errmmmmm... at last mama minta tolong jahitkan baju2 yang orang nak amik esok.. ok.. aku wat la dengan ikhlasnya sampai la selesai.......

tapi.. bila malam tiba... nie jadinya
wahai perasaan... napa wat aku begini.. sayangi lah aku........
perasaan.... ko bukan jea wat aku tertanya.. ko juga wat orang lain tertnya2...
ermmm
napa mesti ada semua 2??? aku xmau.. plisss.. datanglah bila perlu...
bila satu datang.. mcm2 ikut dibelakang...... 1+1+1+1+..... wat aku serabut la.....
jangan wat aku gnie.... tolong.... 
perasaan...
kau tau x main perasaan nie bahaya....
mcm2 ley jadi apatah lagi kalu "dimainkan perasaan"
fuh....
wahai perasaan..
simpatilah aku.. simpati lah dia.. simpatilah sesiapa sahaja...
ohh feeling.. waaaaa~~~
aku x suka bermain persaan.. 
tambah2 CIK CEM.... lagi la x suka..
napa perlu ada... BAHAYA la.....
ermmm.....
perasaan.......
dahla..
hentikan..
lama2 gila aku.....
bermain perassan yang aku un x pasti btul tidaknya...
ermmmm.... cukup ea... jgn siksa aku mcm nie.. aku xsuka.....
tolong la wahai PERAsaAn yang budiman..
sayangi lah tuan anda sebagaimana dia menyanyagi dirinya...
:( hurmm


No comments:

Post a Comment