Sunday, December 12, 2010

A.Q.I.L.A

seperti yang aku tau.. hari nie mama n abah nak p amik anak mak ngah aku kat umah tok aku.. aisyah n aqila...
AQILA ni mama aku bela dia pas ayah die meninggal... wak2 2 umor die 2 tahun stengah.. sian die.. tapi.. dia nie bijak sangat.. mulut.. xberhenti2 berkata2.. walau pon kami  x paham pe yang di cakap..
hihihi..

entry aku b4 nie aku kata aku boring... tapi bila dia ada.. xda la boring sanagt..
layaannn dia~~ best!! comel... gelagat 2.. weee~~~ 
kalu bg makan.. semua makan .. lagi la aku suke... hihi...

walaupon die kecik.. 3 yahun baru.. tapi adik aku yang 9 tahun 2 pon tewas ditangannya... go QILA go~~
hahah....
aku sian tengok die.. entah la.. rasa sedih sanagt.. aku wat die mcm adik aku sendiri... mama aku dia panggil mama ina... abh aku dia panggil abah pak long.. ermm.. sob3.... x kisah.... 



kuat majok.. majok ja menggomel sorang2.... 
badan xdala besar.. ada hati nak naik basikal adik aku... MAJOK ag di situ.... masok umah.. moncong.... hihihi... xpala.. cian.. bawak die pusing2 lombong nieee... hihi....
bila balik umah.. tengok ada member yang sewaktu dengannya.. anak2 tok cik aku... main la.. berempat... semua laki.. bila ku tny die... die laki ka pompuan... ooo.. dengan bangganya dan tersengihnya... kata dia laki..
ok!! x boley jadi nie~~ pompuan la dear~~

bila aku solat ja.. elok aku sudah die nak gak solat.. bila bagi telekong.. die xmau.. tny napa.. dia kata die BOY mcm abg asri dia.. hahahaha... memang.. bila nk ngaku dia gurl2 nie.. haa... wat experimen ag pas nie..
hihih

ermm~~
tgah aku dok tulis blog nie.. die masok.. moncong.. ha tau la 2 majok.. majok ngan sapa xtau...
ermm~~ xpa .. xlama.. pujuk cikit ok la... dan waktu aku tulis nie gak.. hangin aku.. arrrrggggghhhh!!! !@#$%^&*() adik aku mencacatkan BOBO aku wat kali ke2.. hurmm~~  da lah.. simpan senyap pas nie... xdan nak amik.. QILAH mai... dia amik... dia capai towel die.. nak wat pa nie b?????? dia p kat BOBO... bungkus... dia kata abg asri dia bunuh bobo.. BOBO mati..
hahahaha~~ nasib bek ada qila.. hilang angin aku....WWEEE~~~~

sayang die.. soo much!! muaahhh333
baru sehari.. t 2 3 4 ari ag aku bla2 agi pasal die kat cnie.. mama aku jaga die wat masa nie.. 
(O.o)" .................  :))



muahh33!!! busyuk!!

No comments:

Post a Comment