Saturday, May 28, 2011

merindui sahabat dan batch23 SMS RAJA TUN AZLAN SHAH (2004-2008)

hampir 3tahun meninggalkan bumi SEKOLAH MENENGAH SAINS RAJA TUN AZLAN SHAH a.k.a SERATAS TAIPING

x tipu.. 5 tahun memang bagi aku makna yang banyak.. hidup berdikari... berdiri di atas kaki sendiri... da besties FSHA>>MIRA>>AZIZAH>>ARIFAH im missing u.. zeolous pon.. aku rindu korang.. and da TECHNO gurlz PANTANG BERSINAR.. hahah.. memang tahap gaban aku rinduuu... dan yang paling penting aku merindui LUKISAN KEJUTERAAN.. :) haaa... missing each single moment lahh... waaaa~~ 

PAKWE cinta monyet aku.. KOOP prefct.. all da LIBRians.. haa semua2 la.. USRAH.. INSPECTION.. dan paling penting gerak subuh...

" bangun... bangun.. bangun.. yang hidup bangun yang mati kita tinggalkan.. kita taman kemudian.." ngeeee.. GERAK SUBUH!!!

F11.. 5 tahun aku stay situ... dari jadi ahli sampai la jadi KD.. yess.. adik2 akak2 sila rindu saya.. cet!! bila rindu F11 of kos la aku rindu GARUDA.. frever GARUDA.. will attend school sport day.. nak jadi tukang sorak.. :) ok.. and the end would i say


" I MISS GARUDA"



 " I MISS SERATAS BATCH 23"



haaa.... ce cari mana FATIN HBO :)



4 comments:

  1. aku pun ridu jgk.. even aku duk 2 thn je

    ReplyDelete
  2. aku pown rindu gak..sayang korang...cam nak ulang balik jer...

    ReplyDelete
  3. kalu boleh ulang.. aku org first terjun zaman 2 :)

    ReplyDelete
  4. " bangun... bangun.. bangun.. yang hidup bangun yang mati kita tinggalkan.. kita taman kemudian.." ngeeee.. GERAK SUBUH!!! (ekspresi muka tu penting)..haha

    ReplyDelete