Thursday, May 5, 2011

finally DONE !

ehem ehem.. im in
tuk sem 2 semester satu da berakhir dan next sem will be a sinoir.. second year studut's.. hurmm
nampak sikit ketuaan di situ ya~~

dan dalam tempoh dua hari nie... SURVEY & MAPPING ngan INTRODUCTION to IT berjalan la.. ALL OUT... ALL OUT.. ALL OUT.. ALL OUT!!!!!..tuk kedua2 paper... semuanya sebab xnak menghampakan diri sendiri la kan... satu paper da macam menDROPkna pointer jer... . ok makna nya precaution step la kan perlu di buat dan  hahaha.. "BOLEH JAWAB"!!!! hahahha..bukan nak berbangga tapi NAK SEDAPKAN HATI sendiri :) nyampah.. ermmm

bermula lah alkisah SURVEY & MAPPING la kan.. credit hours 3.. bG subjek 3credit hours telah termaktublah bahawa masa mengambilnya 3JAM.. ok FINE.. enough KOT.. ok ALHAMDULILLAH... tenang nak menjawabnya... haiiihhssshhh.. 1 jam berlalu.., BAPAK.. baru satu soalan aku jawap dari 4.. "CALCULATIoN latd dipat".. cukup ka masa?? erm tawakkal... hameeekk.. dan bermula lah kekalutan SI FATIN AFIQAH disitu.. nasib bek jadual yang keluar x mcam test 1----> JADUAL YANG SANGaT "BESAR".. hihi.. maaf prof safie .. ermmm
.. teruskan menjawab.. yang mana x kompem tinggalkan la dahulu.. da settle. kalih2 tengok ada satu soalan belum terjawab.. ada 30 min lagi.. nak buat x berapa nak reti.. aduhai~~

diRENUNG + diTENUNG + diUSYA + diRAMAL+ diJELING
tapi aku xnampak bayang apa2 un.. x FAMILIAR ngan binatang yang berbentuk sebegitu.. yang lain tahu lah nak wat gano.. tapi yang nie.. haiiihhh
  memandangkan benda segini la yang diinginkan... maka cik FATIN dengan yakin nya.. menyambungkan apa yang ada berdasarkan pengalaman LAMPAU.. haa .. haa.. haa.. lahirlah CACING2 di situ.. harap betul lah.. kalu salah.. hurmmm 20 markah hilang disitu (@.@)'" wawawaw~~

IT nyer paper pon mcam aku cakp tadi la kan ALL OUT.. kali nie aku bawak KAMUS... yaiiya bawak kamus pun kepoh.. :) hiiii~~ selama nie x sebab aku rasa x PENTING.. tapi bila fikirkan boleyh membantu.. bukan bantu bawak TOYOL.. tapi sedikit sebanyak membantu anak orang putih nie menttanslate pa yang di xtau tuee..... kusyuk la konon kan.. dengar bunyi kerusi2 bergerak... makna nya ada dah orang yang keluar nie... bila angkat ja kepada.. xda dah kaum2 ADAM.. yyiileekkk~~ wawahhh~~ hebat!!! TAHNIAH korang... en azman pun senyum ja.. mungkin gembira anak didiknya menerima ilmu yang diberi dengan jaya nya.. pape pon TQ en AZMAN ya :)

tapi kan orang yang jaga paper aku pagi tadi wat aku nak gelak guling2~~ kalu 2 bukan exam.. dah lama aku ajak PIJAH yang duk sebelah aku gelak guling-guling.. haiihh.. PELIK dan PELIk .. ada jugak la kan orang macam 2.. ermm.. bia la.. mungkin 2 IDENTITI dia... CARA dia.. dan mugkin juga PERSONALITInya.. weee~~~ biarkan dia BAHAGIA.. tapi pape pon aku nak GELAK jugak.. x kira.. kahkahkah.. buat kata HANIS gelak sampai jatuh RAHANG.. cet!! MAAF~

haiiyaaa....ok la.. 2 paper nie boleyh kuar dengan senyuman.. senyuman 2 nak tau consisten manisnya tunggu rezap kua.. kalu pahit 2 ada la tu yang x kena.. pape pun kan da usaha CIK FATIN.. dan kita tawakkal jea ea.. DIA lebih mengetahui :)

mission hari nie... mengQADO apa yang x cukup.. senyum lebar2 (^___________________^)



"Life is not measured by the number of breaths we take,
but by the moments that take our breath away"

4 comments: