Tuesday, May 17, 2011

F.A.T.I.N

~I wanted everything to stay the same but feelings and people change~ 
~Tell me, I'll forget, show me, I may remember but involve me and I'll understand~


its me.. FATIN.. memang kalu orang x kenal aku akan keluarlah satu statement yang mana mengatakan "kak FATIN tu garang la "... alahai... aku x garang mana pon.. bukan senang tuk aku nak marah.. memarahi.. sebab aku pon x suka DIMARAHI..  tapi terkadang sifat marah 2 muncul tanpa dapat dikawal dengan jaya nya.. haaaiiii.. memang sukar tuk aku MARAH namun mudah bagi ku untuk GERAM + KECEWA

 about me.. mungkin orang  xtahu aku nie macam mana.. orang kadang kala x dapat nk memahami ... memang semua 2 ambil masa kan... susah??? senang kalu kita betul nak memahami orang 2 sendiri.. siriusly aku habaq p yang mana aku nie susah tuk meluahkan apa yang ada... jangan ambil hati... tapi kalu aku rasa orang patut tahu apa semua yang aku alami.. ALL OUT la jawab nya.... nak ke x nak.. plisss tolong dengar dan x semua terpilih untuk aku pedengarkannya.. hanya yang aku benar2 yakin pada dirinya .. x kisahla luahan itu.. sedih.. suka.. sayang.. mahupun duka.. itu aku.. maaf~~ dan aku perlukan sesuatu itu jelas... jgn tinggalkan terGANTUNG macam 2 saja.. sakit la weyhh.. 

bukan mudah tuk menerima seseorang dalam hidup... wat hidup 2 gembira.. :) dan x mudah jugak tuk melepaskan takala aku da benar2 boleh menerima... aku x kuat tuk hadapi semua tu.. faham la.. napa bawak aku ke situ.. why ha?? abaikan statement i2.. yang aku nak tegaskan.. aku perempuan.. manusia yang ada hati dan perasaan :)

bab2 alasan?? haaa... sila bagi penjelasan ok.. ka hang pa nak tengok aku jadi x tentu hala ??? kalu x mau.. give me da reason when somting that u can't do... weyyhh FATIN ada perasaan la... kalu sibok kata sibok fatin x ganggu.. kalu xada masa bagitahu ja... x marah... x bebai... saya boleh bagi kerjasama... tapi napa mesti cari penyakit.. nak kena desak baru bagitau.. tampoo dapat kalu g2... hahahaaaaa bila fatin x puas hati.. saksikan la.. fatin x ada perasaan.. dan bila fatin emosi.. sila lah lihat diri nya.. makan macam orang bela hantu raya!!!!! bertindak tanpa ada landasannya.. weeeeeeeeeeeeeeuuuuuu..

ahaaaa.. persahabatan.. memang satu yang sangat penting... percintaan??? kalu nak bercinta jangan wat saya kecewa.. plissssssss :( im begging... haissshhhh... ok about PERSAHABATAN... penting sesangat... memang aku nampak takala aku sakit.. sakit luaran mahupun dalaman.. kawan support aku.. beri semangat... PERCINTAAN.. aku x kejam.. dan aku x mampu nak menyakiti... sebab aku tahu pabila disakiti.. hancur luluh semua 2... UNDERSTAND??? dan jangan la bagi aku idea "BIJAK" bila masa nak melepaskan.. awakkk sakit la awak... awak tahu kan sakit tu macam mana... oppsss.. ok aku x nak salhkan sapa2... biar masa menentukannya.. (menyelitkan sedikit unsur diri yang kecewa) walau apa pon.. saya sayang awak laaaa!!!!! haiiyaaaa..... 



kenangan??? ILOIKE.. cipta sesuatu tuk kengan memang best!!! bila masa berlalu boleh lihat balik kenangan 2.. medium kenangan yang paling superb adalah medium gambar2 captureran..... LIhat sikit pon boleyh ingt.. tapi satu kepahitan bila kenangan 2 hancusss di tengah jalan.. walaupun sekejap.. banyak kenangan yang ada la.... nak buang semua tu memang payah la bagi aku... sebab aku sayang semua kenangan 2.. x kisah la dengan sapa pun.. aku kata aku SAYANG.. SAYANG jugak la... :P

adik2.. anak2.. kanak2.. i lOVE them.. rasa nak henyak ja.. tambah2 yang ada pipi labuh 2.. love them.. anak sendiri?? hurmm.. tunggu ja la.. calon da lari.. xpala.. ada rezeki .. kalu memang aku pemilik tulang rusuk dia.. x kemana,,, huhuhu.. sekadar menyedapkan diri sendiri padahal kecewa...

impian pertama kau da musnah la cikit.. nak jadi cikgu la.. sebab apa?? somting dat 4 me interesting.. ha.. kat mana eyy.. maktab apply 2 kali .. dua2 x dapat :( upsi samapi takat interbiu ja... mungkin aku bukan ditakdirkan ke situ.. mungkin pas nie.. dapat ganti prof safie mana la nak tahu kan.... mugkin surveyor.. haiiii


ok... aku pokpek pokpek nie sebab aku nak pulihkan keadaan diri aku.. kalu nyampah.. sila menyampah.. hahah... its ok fatin.. sabar ea.. ok.. memang tiap2 hari aku nasihatkan diri aku sendiri.. tapi kadang2 failed.. tambah kalu aku jumpa hanpon aku.. gedik aku nak col.. ya allah.. fatin sabar!!! give time!! kalu ada .. ada lah.. wait n c... kalu anda membaca... terima kasih bebnyk... fikirlah baik buruknya segalanya...

dan aku benci tengok muka aku kalu..... macam nie!!!!!!!
dan yang nie...


KELATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cett.. x lalu hooo~

ok.. undur diri dulu .. bubyeee~~
sambung lagi lain hari~

6 comments:

  1. woit..hahaha..sajer nk menyemak...KAK FATIN GARANG!

    ReplyDelete
  2. again, nothing advice instead of being strong ! i'll keep on praying for u.

    ReplyDelete
  3. sabar je la "kak fatin garang"..hari ni mendung hujan..esok akan cerah gk..whoa!!!!

    ReplyDelete
  4. tq KAWAN!!! sayang korang.. muah33

    ReplyDelete
  5. eh aku pun nak gak... hahah..

    ReplyDelete