Saturday, January 15, 2011

terBAIK :(

aku cuba jadi yang terbaik..
tapi...
xdapat pon..
aku xpandai jaga perasaan orang
aku x pandai jaga perasaan orang..
aku x pandai segala2nya..
ermm
baru aku tahu.. napa org wat aku macam nie...
sebab aku xdapat jadi yang terbaik
aku berusaha
tapi aku x nampak pon kejayaan dalam usaha aku tu..
ermmm
lebih baik aku sendiri
lebih baik mendiam diri..
sebab
aku xpandai nak jaga segala2nya..
x kira ngan sapa pon..
aku lah 
LOOSER!!
ermmmm

AIR MATA.. TOLONG JANGAN MENITIS LAGI :(

3 comments:

  1. xperlu jadi terbaik...
    juz kenali diri dan kenali org sekeliling kite cne..cne dorg bcakap,buat n dorg berpikir...bile dh tahu..sesuaikan diri dgn dorg dr segi keadaan dan kesempatan...peka kat semua org disekeliling..nti anda takkan rase loser...
    sekian motivasi ringkas...hahaha

    ReplyDelete