Saturday, January 15, 2011

BENCI dis feelin'

ok!!!
TIDOR.... tidor ja keja
bila perkara ini dan adik2 nya bermain di jiwa...
aku bencii sgt2..
semua bnda yang dirancang x jadi..
apatah lagi kalu aku nak study..
xmugkin masok la..
bukan stakat x masok.. pegang buku pon x..
haaa!!
nis aku mls nie..
semua berpunca dari SALAH diri sendiri
bila nie jadi gak..
mula la..
PERUT wat hal la..
KEPALA pon nak join serta la...
MASYAALLAH~
fatin...
tolong la hadapi ngan tabah k..
sabar...
lumrah idop kan 2...
fatinnn..
b strong..
tapi mcm na aku nak strong..
aku takut... takut perkara yang sama berulang...
kalu dulu aku boleyh kuat....
tapi sekarang kekuatan 2 ilang..
memang cuba untuk mempulihkan kekuatan 2..
tapi  bila kekuatan da hampir separuh jalan,,,,
tetiba aku fikirkan apa yang berlaku...
kekuatan yang dibina 2 sia2 ja
sia2 ja semua.......
aku berharap aku boleyh sabar...
boley berhenti menagis...
tapi bila aku tengok muka yang sedih.. yang mcm ada masalah ja....
aku rungsing.. aku RUNGSING
napa teruk sangat diri kau nie???
haaaa

FATIN AFIQAH HANIF
tolong cari semula kekuatan 2 ea....
FATIN AFIQAH HANIF
kau boleyh
FATIN AFIQAH HANIF
berhenti menagis
FATIN AFIQAH HANIF
bagun... b yourself.. cari diri kau yang sebebar2nya
kalu kau x mampu jgan cuba...
JANGAN!

No comments:

Post a Comment