Thursday, October 20, 2011

aku RINDU mereka :'(

tanpa sedar.. air mata ku mengalir...menitis.. kerna aku merindui mereka... kak fatin, adli dan yang paling aku RINDUI adik asri... rasa kehilangan itu x pernah lupus.. walaupun sedikit..
memang orang keliling mampu melihat aku tersenyum.. mampu melihat aku ketawa.. tapi dari dalam tak siapa yang tahu..

tiap2 kali talifon mama.. benda yang pasti akan aku terdetik nak kata adalah...

"mama adik nak cakap ngan asri"
tapi.....................................................
...............................................................

jujur aku kata.. aku RINDU
RINDU abah
RINDU mama
RINDU kak fatin
RINDU asri
dan paling aku RINDUI adik asri

yang masih bernafas.. masih lagi aku mampu bertanya kabar
masih lagi aku mampu bergurau senda
masih lagi aku mampu talifon mendengar suara

TAPI
yang di sana
yang mana ALLAH lebih menyanyanginya
aku hanya mampu panjatkan doa
melepaskan rindu aku padanya

takala rakan lain cerita kisah mereka dan adik mereka
teletah adik mereka
hanya aku mampu ukir senyuman
kalu dahulu aku mampu bercerita sebagaimana mereka cerita tentang adik mereka..
kini
yang tinggal hanya kenangan bersamanya

kini medium menyakat aku berkurangan
kini medium resling aku pun berkurangan
segalanya berkurangan

tapi yang pasti apa yang aku ada kini aku hargai
sayangi
sayangi sepenuh hati
selagi mereka di sisi
tak kira jarak yang memisahkan


kenangan yang ditinggalkan semua indah
aku rindu
rindu
rindu infiniti

4 bulan sudah adik pergi
tapi di tetap dihati
dia kekasihku sayang ku..
adik asri

dulu berempat kini bertiga
walaupun bezanya satu
tapi satu itulah pelengkap segalanya

:'(

3 comments:

  1. yea.. sabar tu ada udin.. tapi xmudah... fatin x kuat

    ReplyDelete
  2. senyum sentiase wahai partner faci..hehe..
    boring hang cari aq..meh aq sakat hang slalu..=P

    ReplyDelete